“Багато-хто не був готовий до цього, вважаючи гібридні автомобілі справою майбутнього. Проте наші надійні моделі зламали всі стереотипи. Гібриди існують уже майже два десятиліття і сьогодні постійно розширюють свій модельний ряд.

Протягом усієї історії розвитку гібридів понад десять мільйонів водіїв обрали цей автомобіль для своїх подорожей.” – так говорить компанія Toyota про свої автомобілі, які вона виробляє з 1997 року на масовому конвеєрі. То чому ж успішна модель подвійного двигуна так лякає дуже велику кількість людей в Україні? Нам не раз приходилось стикатись із аргументами “звичайних” людей проти гібридів і хотілось би розібрати кожен із них і спробувати позбавити вас від усіх хвилювань пов’язаних із купівлею такого автомобіля.

1) “ЯКЩО ЩОСЬ ЗЛАМАЄТЬСЯ У ЕЛЕКТРОМОТОРІ, ДЕ Я БУДУ ЙОГО ОБСЛУГОВУВАТИ” – найпопулярніша теза проти гібридів і електроавтомобілів в нашій країні. Насправді сервісів по ремонту чи тестування електродвигунів за останні 4 роки стало десятки а то й сотні по всій країні, зокрема по-перше, офіційні автосервіси такі як-от Тойота давно здійснюють обслуговування гібридів, тестування і заміни батарей. Наприклад та ж Тойота дає гарантію на свою батарею на 240 тис км, або 10 років.

Volkswagen дає 160 тис км офіційної гарантії та 4 роки на автомобіль. Зі слів власників гібридних авто, реально починаються проблеми з електромотором при правильному використані починаються у гібридів від 350 тис км., а часто навіть після 400 тисяч пробігу.

Насправді історія про те, що поломки електричних агрегатів чи батарей немає де “робити” це із тієї ж історії як в 90-ті роки, коли привозили автомобілі з інжекторними двигунами багато людей боялись їх купувати через те, що “ не буде де ремонтувати той ваш інжектор”, але як відомо через кілька років автомобілі з карбюраторними двигунами лишились лише на старих “жигулях” і розвалюхах початку 80-тих років. Тут аналогічна історія, світ невпинно переходить на гібриди на електромобілі, більшість автомобільних концернів перестають виробляти дизельні автомобілі, тому зрозуміло, що обслуговування електромобілів і гібридів дійде і до найменших містечок і навіть сіл:)

2) ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ ЧИ ГІБРИД МОЖЕ ВДАРИТИ СТРУМОМ І Я БОЮСЬ ТУДИ САДИТИ СВОЇХ ДІТЕЙ

Будь-який бензиновий автомобіль може вдарити струмом – потрібно лише трохи постаратися (наприклад, засунути палець у свічковий наконечник і зловити там 15-30 тисяч вольт). У контурах високої напруги силової установки Toyota Synergy Drive може бути і до 650 В. Це справді небезпечна для життя напруга, але природно, вся проводка і клемні з’єднання відповідним чином заізольовані. І якщо не шукати собі пригод у вигляді самостійного або гаражного ремонту, небезпеки для користувачів електропривод не представляє. Крім того, силові ланцюги гібридної системи обладнані багаторівневою системою захисту, що перешкоджає ураженню електричним струмом у тих або інших позаштатних ситуаціях. За найменшої підозри на а неполадки вона сигналізує про несправність, а якщо є загроза механічного пошкодження (наприклад, при ДТП) автоматика вимикає живлення силового ланцюга безпосередньо біля батареї.

3) ГІБРИД БОЇТЬСЯ ВОДИ.

Не більше, ніж звичайні автомобілі. Згадайте: у сучасних машин є велика кількість електроланок, чиї компоненти іноді просто купаються у воді (наприклад, датчики ABS, лямбда-зонди). Але навіть за таких умов конструктори вміють захищати їхні контакти від вологи. Так чому ж електропроводка гібридного автомобіля має бути вразливішою до вогкості? До того ж тяговий акумулятор і основні елементи силового ланцюга у гібридів розташовують усередині кузоваі вони є герметичними, де за штатних умов експлуатації завжди сухо.

4) ГІБРИДИ “ГЛЮЧАТЬ” ВІД МОРОЗУ?

За будь-якої погоди гібридний автомобіль залишається працездатним – як мінімум тому, що ДВЗ запускається високовольтним електромотором і тяговою батареєю, які за потужністю в рази перевершують традиційні стартер і АКБ. Доки батарея не нагріється до кімнатної температури, її віддача буде обмеженою, що лише непрямим чином вплине на вихідну потужність системи, оскільки первинним джерелом енергії у гібрида залишається двигун внутрішнього згоряння. Тому морози такому автомобілю не страшні.

Наша компанія доставила перший гібридний автомобіль ще у далекому 2007 році, це був легендарний GMC YUKON HYBRID, досі цей автомобіль їздить по Україні і його власник постійно із нами на контакті і повністю задоволений автомобілем.

Якщо вас зацікавили гібридні авто наші фахівці накраще підберуть і проконсультують вас по питанню придбання автомобіля.

Компанія «Автоцентр Детроіт» Надає послуги:

– купівлі автомобілів на страхових аукціонах, а також підбір найкращих пропозицій для вас

– Маємо в наявності автомобілі привезені із США

– Продаємо ваше авто у нас на автомобільній ділянці.