Здавалося б, практично однакові автомобілі, вірно? Але на відмінності “американця” і “європейця” натякає вже той факт, що американський Пассат випускається на спеціально побудованому заводі штаті Тенессі. Коштує цей завод 1 млрд доларів.

Погодьтеся, для найбільшого авторинку в світі коштувало постаратися і випустити щось особливе. Американці не люблять компроміси, тому автомобіль повинен бути на порядок розкішніше і комфортніше, ніж європейські аналоги.

А ось на американський Passat найчастіше встановлювали п’ятициліндровий двигун 2.5 літра на 170 к.с. Це надійний “атмосферник” з величезним ресурсом. Адже не дарма в США його тюнингують, отримуючи аж 400 к.с. Цей двигун не їсть масло, не вимагає уваги до турбіни, якої тут просто немає. І на відміну від європейських двигунів TSI, він легко переводиться на газ, тому що тут стоїть звичайне розподілене вприскування палива.

Основні втрати двигуна в ненавантажених режимах (по трасі, наприклад) – це прокачування масла, особливо якщо масло густе, SAE-40. А ми знаємо, що саме густе масло забезпечує кращий захист двигуна, збільшує його ресурс і навіть зменшує шум. І якщо японські конструктори зазвичай погоджуються на менш густе масло, то конструктори Volkswagen придумали гарне рішення цього питання.

Європейські Пассати оснащені сучасними, але дуже ненадійними коробками передач DSG. 7-ми ступінчасті DSG жахливо ламаються, 6-ти ступінчасті служать трохи краще. Але в цілому, ці коробки бувають проблемні. Про це можна дізнатися і з Інтернету, і на будь-який СТО.

А ось американський Пассат має 6-ти ступінчастий гідротрансформаторний автомат. Це саме та коробка передач, яку в народі називають безвідмовною.

Крім того, цей автомат відрізняється особливою плавністю ходу, яку так цінують американці. Наприклад, якщо Toyota Camry в 40-м кузові при рушанні взимку дуже сильно буксує навіть на шиповану гуму, то тут автомат дарує рівномірний розгін без ривків і провалів.

У салоні Volkswagen Passat дуже багато місця. Якщо бути точніше, то тут дуже-дуже багато місця. Коли за кермо сяде людина ростом 1.90 м, задній пасажир все-одно зможе закинути ногу на ногу.

До речі, цікавий момент – оптика американського Пасату теж на голову вище, ніж у європейського. На європейських Пасатах світло лінзоване і досить таки “вузьке”, щоб не сліпити зустрічні авто. А у американського Пасату світловий пучок дуже насичений і широкий, тому що в США широкі автобани. Американцям потрібне сильне світло для швидкої їзди.

Дуже часто нам задають питання про наявність деталей до американських volkswagen, тому хочемо впевнено сказати, що деталей до “американців” зараз в Україні є дуже велика кількість і це все ви можете перевірити зайшовши на будь-який сайт оголошень і побачити у продажі будь-що на будь-який випадок. Крім того ми можемо доставити будь-які автомобільні запчастини до вашого авто.

Ми не називаємо ціну головною перевагою, тому що навіть при рівній вартості радимо купувати Volkswagen Passat з США. Але втрачати хорошу вигоду не варто. Наприклад, недавно Пассат 2013 випуску обійшовся нашому клієнтові в 9000 доларів «під ключ». Аналогічний варіант в Україні коштує на 20-40% дорожче.

Як бачите, цілком реально і заощадити, і отримати машину в більш багатій комплектації. Крім того, американське авто матиме чесний пробіг (недоторканність одометра в США охороняється на законодавчому рівні).

Автоцентр “Детроіт” – ділянка з продажу автомобілів в самому центрі Луцька. (Стрілецька 13)